• 8 października 2024

Pozyskiwanie nowych klientów i generowanie przychodów to dwa ważne cele dla każdej firmy, prawda? A gdybym Ci powiedział, że jedna konkretna kampania pomogła wygenerować trzech nowych klientów i ponad 1 000 000 USD nowych przychodów? Czy to przyciągnęło Twoją uwagę? Albo jeszcze lepiej, co by się stało, gdybym powiedział Ci, że ta sama kampania przyniosła zwrot z inwestycji w wysokości ponad 2,100%? To właśnie udało się osiągnąć Grupie Gabriel z Earth City, MO, dzięki zwycięskiej kampanii autopromocyjnej Best-of-the-Best. Gabriel Group polowała na nowe firmy i wiedziała, że potrzebuje sposobu na wyróżnienie się na tle konkurencji, jednocześnie prezentując swój szeroki zakres usług. Wykorzystując prasę Xerox iGen4, serwer druku Creo i rozwiązanie przepływu pracy FreeFlow Makeready, Gabriel Group stworzyła serię pocztówek, które moim zdaniem były bardzo angażujące dzięki połączeniu kolorowych fotografii i przyciągających uwagę nagłówków. Te duże pocztówki doskonale poradziły sobie z przyciągnięciem uwagi odbiorcy, co było istotne, ponieważ na rewersie wydrukowano przesłanie marketingowe dla Gabriel Group. Przy końcowej wysyłce około 10 000 sztuk, Grupie Gabriel udało się zrealizować całą kampanię za kwotę nieco poniżej 5 000 USD. Obejmowało to wszystko, począwszy od badań, poprzez rozwój kreatywności, fotografię, aż po druk i wysyłkę! A co najlepsze, Gabriel Group była w stanie osiągnąć cel, który sobie założyła. Kampania wygenerowała trzech nowych klientów, co stanowiło ponad 1 milion dolarów nowych przychodów! Mówimy tu o udanej i efektywnej kosztowo kampanii marketingu bezpośredniego, która przyniosła realne rezultaty! Aby dowiedzieć się więcej o tej kampanii przeprowadzonej przez Grupę Gabriel (http://www.gabrielgr.com/), kliknij tutaj, aby przeczytać studium przypadku. Aby uzyskać więcej informacji na temat konkursu Xerox Best-of-the-Best, kliknij tutaj.

Top