• 25 kwietnia 2024

Napisane przez Jeff Jacobson Prezes, Xerox Global Graphic Communications Operations Jak wiele osób z branży komunikacji graficznej, odliczam dni do targów drupa 2012. Po pierwsze, będą to moje pierwsze oficjalne targi jako prezesa działu Global Graphic Communications Operations firmy Xerox. Jako nowy w firmie Xerox, ale nie w branży, planuję spędzić jak najwięcej czasu z klientami, partnerami i potencjalnymi klientami - słuchając i ucząc się o ich działalności oraz pomagając im zrozumieć korzyści płynące z druku cyfrowego, aby mogli się rozwijać i prosperować. Dołączenie do firmy Xerox w roku targów drupa to dodatkowy bonus. Mam okazję przyjrzeć się od środka, jak Xerox organizuje targi o takim rozmiarze i zakresie. I nie jestem zaskoczony, widząc postawę "wszystkie ręce na pokład" u tak wielu pracowników. Ale jak może być inaczej, kiedy przewozimy tony sprzętu, witamy ponad 100 000 odwiedzających targi na naszym stoisku o powierzchni 25 000 stóp kwadratowych, zapewniamy setki godzin sesji edukacyjnych i networkingowych oraz oferujemy codzienne występy Cirque du Soleil® - to ponad czterdzieści występów do końca targów. Hasło przewodnie stoiska - "Pomagając klientom skupić się na tym, co najważniejsze" - jest trafione w dziesiątkę. Ci z Państwa, którzy mnie znają, wiedzą, jaką wagę przywiązuję do klienta. Zaprojektowaliśmy stoisko wypełnione informacjami, które pomogą klientom zbudować zrównoważony, rentowny biznes - a to oznacza oferowanie kompleksowego pakietu sprzętu cyfrowego, oprogramowania i wsparcia konsultingowego. To ekscytujące, kiedy wizja pokrywa się z rzeczywistością - i nie mam wątpliwości, że stoisko Xerox będzie popularnym miejscem ze wszystkich właściwych powodów. Zaledwie kilka dni po rozpoczęciu mojej nowej pracy, a ja już widzę, że nasza obecność na targach drupa odzwierciedla to, co jest dla mnie najważniejsze: sadzimy nasiona, aby zdobyć prawo do bycia liderem rynku branżowego. Zapraszam do zapoznania się z tym, jak to robimy - kliknij www.xerox.com/drupa, aby przeczytać więcej o naszym zaangażowaniu w targi drupa... i o naszych klientach.

Top