• 19 kwietnia 2024

Będziemy prowadzić blog na żywo z udziałem dyrektor generalnej firmy Xerox Ursuli Burns i prezesa działu Graphic Communications Jeffa Jacobsona. Proszę być na bieżąco. Relacja rozpocznie się o godzinie 16:00. Witajcie uczestnicy targów drupa i "wirtualni" uczestnicy. Jesteśmy na Premiere Partner Congress w Dusseldorfie, w pierwszym dniu targów drupa. W sali panuje ogromne podniecenie, jest wiele dużych ogłoszeń i szumu! Z Xerox to między innymi nowe Xerox iGen 150 i CiPress 325. Zapowiedzieliśmy również Xerox Automatic Inline Finishing i Automatic Offline Finishing. Zaczniemy za około 5-7 minut. Zaczynamy: 20 narodowości obecnych na kongresie. 4:02: Korea, Japonia, Chiny, Tajlandia, Brazylia, Hiszpania, Włochy, Niemcy, Francja - wszystkie reprezentowane. 4:08: Na scenę wchodzą Ursula Burns i Jeff Jacobson. 4:09: Pierwsze pytanie do Ursuli: "Gdzie jest Xerox z perspektywy strategii?". Ursula odpowiada: "Jesteśmy 140,000 Employees Strong. Liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych i technologii dla branży poligraficznej. Jesteśmy globalni. Mamy niesamowitą markę. Jesteśmy silni i codziennie stajemy się silniejsi". 4:11: Ursula komentuje Technologię: "Xerox jest firmą, której historia, jej dusza, jej fundamenty są wokół Technologii. Będzie ona częścią nas tak długo, jak długo klienci będą jej potrzebować. Tak długo, jak istnieje zapotrzebowanie na technologię dokumentową... tak długo Xerox będzie ją dostarczał." 4:14: Ursula, "Im silniejszy jest nasz biznes technologiczny, tym większy mamy dostęp do innych usług dla naszych klientów. Wykorzystaliśmy nasz rdzeń w taki sposób, że klienci czują się komfortowo wykonując więcej pracy. Rozwijamy zarówno nasz biznes usługowy, jak i technologiczny." 4:16: Szybkie zdjęcie.

4:18: Jeff Jacobson mówi teraz: "Jeden dzień w tygodniu spędzam z klientami. Tak wiele uczę się od klientów i o to właśnie chodzi w programie Premier Partner." Jeff komentuje, że był pod wrażeniem firmy Xerox i zaszczycony tym, że Xerox zachęcił go do dołączenia do ich "zwycięskiej organizacji". 4:20: Jeff komentuje: "Istnieje około 50 trylionów stron, a zdecydowana większość z nich nie jest drukowana cyfrowo. To ogromna szansa dla firmy takiej jak nasza". "Druk będzie służył jako zapalnik dla innych form mediów". 4:22: Ursula mówi o "High Value Pages", w tym o kampaniach crossmediowych tworzonych za pomocą takich narzędzi jak XMPie. 4:25: Jeff mówi o tym, jak dane i zarządzanie nimi jest kluczowe dla drukarni w dzisiejszych czasach. Jest to niemal funkcja technologii informacyjnej. Ursula mówi o potrzebie urządzeń mobilnych, chmury i bezpieczeństwa w dzisiejszym świecie, a "my jesteśmy miejscem, gdzie myślimy o tych rzeczach jako o całości i staramy się je łatwo pakować do konkretnych zastosowań". 4:27: Wypełniony po brzegi dom

4:28: "Gdzie widzisz silniki oparte na atramentówkach i tonerach?" Jeff komentuje: "Jest miejsce dla obu. drupa 2012 to drupa atramentowa, podobnie jak drupa 2008. Myślę, że znajdujemy się na samym początku bitwy o atrament i uważam, że bardzo ważne jest, aby w nią teraz wkroczyć. Może być trochę za wcześnie na znaczące inwestycje w urządzenia atramentowe. Nie zmieniałbym teraz całego swojego sklepu". 4:32: Jeff mówi: "Sposób, w jaki mierzę sukces, to zwiększanie rentowności z roku na rok. Więc mój cel jest taki sam jak naszych klientów". 4:34: Już kończymy. Ursula: "Musimy być przygotowani na zmiany i tak samo jest z Tobą. I na koniec, bądźcie przygotowani na naukę. Ta społeczność praktyki, Xerox Premier Partners, pomoże nam wspólnie rozwiązywać problemy. Chcemy słuchać i uczyć się od Was". Aby wprowadzać innowacje, rozwijać się, uczyć się". To tyle, jeśli chodzi o podsumowanie. Prosimy o podzielenie się naszymi przemyśleniami na temat tego, czym podzielili się Jeff i Ursula. Prosimy również o podzielenie się swoimi przemyśleniami na Twitterze, używając #xeroxdrupa.

Top