• 29 marca 2024

Jestem wielkim fanem produktów Apple.

Ilekroć przychodzi mi kupić produkt, Apple zawsze ma dostępne opcje aktualizacji. Zawsze jest okazja, aby dodać więcej pamięci, kupić szybszy procesor lub uaktualnić jakąś funkcję produktu. Zazwyczaj nie jest to ogromna kwota dodatkowa, aby przejść do aktualizacji. W rezultacie na przestrzeni lat wydałem na produkty Apple nieco więcej, niż zamierzałem.

Branża poligraficzna powinna pójść za tym przykładem i zaoferować więcej opcji aktualizacji.

Łatwo jest dodać dodatkowe zdanie do oferty, podkreślając, w jaki sposób klient może uaktualnić produkt za niewielką opłatą. Jeśli oprogramowanie do kosztorysowania nie pozwala na to w prosty sposób, oferta uaktualnienia może być przedstawiona w e-mailu przewodnim. Oto kilka przykładów możliwości podwyższenia ceny:

    Dodatkowe odbitki w korzystnej cenie Papier Premium UV, laminacja lub inne dodatkowe uszlachetnienia Rozszerzone opcje wykańczania, takie jak lepsza oprawa Dodatkowe produkty, takie jak wizytówki lub ulotki, które uzupełniają oryginalną pracę Dodanie atramentów metalicznych lub przezroczystych w celu uzyskania dodatkowego efektu.

Oto główny powód, dla którego uaktualnienia mogą być tak opłacalną strategią.

Ulepszenia zwiększają marżę zysku

W oferowaniu aktualizacji nie chodzi o zwiększenie obrotów. Chodzi o zwiększenie marży zysku. W większości przypadków cena głównego kupowanego produktu będzie musiała mieć uczciwą cenę rynkową. W dzisiejszym środowisku biznesowym oznacza to, że jest mało prawdopodobne, aby marża zysku była wysoka. Jednak opcja uaktualnienia oferuje możliwość zmiany tego stanu rzeczy. Większość nabywców są bardzo ostrożni, aby zbadać początkowy produkt, który kupują, aby upewnić się, że są one coraz dobrą ofertę. Jednak po zdecydowaniu się na ten konkretny zakup i dostawcę, są często mniej odporni na ceny, jeśli chodzi o dodatki i aktualizacje.

Kiedy aktualizacje działają najlepiej?

Opcje aktualizacji są najbardziej skuteczne, gdy są stosowane w przypadku stałych klientów. Jest mniej prawdopodobne, że będą oni sprawdzać ceny u konkurencji. Są bardziej skłonni zaufać Twoim cenom. Ponadto, znasz tych klientów lepiej. Jest bardziej prawdopodobne, że będziesz w stanie zasugerować opcję aktualizacji, która absolutnie pasuje do nich i ich biznesu. Pamiętaj również, że mniejsze firmy są bardziej skłonne do zakupu uaktualnienia. Mają one większą swobodę w określaniu sposobu drukowania.

Zastosuj opcje uaktualnienia w praktyce już dziś

    Wybierz kilku swoich najlepszych stałych klientów Wybierz aktualizację, która Twoim zdaniem będzie odpowiednia dla ich firmy Podkreśl to przy następnej wycenie, np. "Wyróżnij swoją broszurę: laminacja okładki za jedyne $XX".

Twoi najlepsi klienci mogą wkrótce wydać sporo dodatkowych pieniędzy u Ciebie. Tak jak ja w przypadku Apple. Uwaga redaktora: Ten wpis jest częścią większej serii o tym, jak zwiększać sprzedaż:

    Czy sieć klientów może prowadzić do możliwości zwiększenia sprzedaży? Czy sprzedaż proaktywna może prowadzić do możliwości zwiększenia sprzedaży? Podwyższanie ceny dla obecnych klientów za pomocą opcji uaktualnienia Wykorzystanie ankiet wśród klientów do zwiększenia sprzedaży

- — P.S. Jeśli chcesz poznać więcej pomysłów na to, jak nawiązać kontakt z dzisiejszymi klientami, pobierz mój darmowy e-book "Dziesięć powszechnych błędów w sprzedaży druku i co z nimi zrobić". Będziesz również regularnie otrzymywać mój biuletyn "Opinie nabywcy usług poligraficznych", pełen pomysłów na skuteczną sprzedaż druku.

Top