Zarówno w czasach dobrej, jak i złej koniunktury gospodarczej oszczędzanie pieniędzy jest jednym z największych wyzwań, przed jakimi staje firma prowadząca działalność w wielu lokalizacjach. Zawsze trzeba mieć na uwadze koszty ogólne - takie jak marketing - a jednocześnie nie obniżać jakości, obsługi i oczywiście sprzedaży.
To delikatna i trudna sztuka balansowania. Ale nie musi tak być. Dzięki rozwiązaniu Web-to-Print możesz kontrolować, planować i redukować koszty operacyjne. A co więcej, może ono pomóc Ci rozwinąć działalność bez poświęcania tego, co odróżnia Cię od konkurencji.
Czy któryś z tych scenariuszy brzmi choć trochę znajomo?
Co te wszystkie sytuacje mają ze sobą wspólnego? Kosztują Cię pieniądze.
Przyjazny dla użytkownika portal Web-to-Print rozwiązuje wszystkie te problemy, a nawet więcej. Dzięki tej opartej na chmurze platformie marketingowej Twój zespół i placówki franczyzowe będą miały łatwiejszy dostęp do materiałów sprzedażowych i marketingowych, będą mogły je dostosować, tworzyć i zamawiać, zachowując spójność marki.
Mając do wyboru wiele dynamicznych szablonów w systemie Web-to-Print, można zablokować ważne elementy marki. Eliminuje to powielanie projektów (i błędy), które występują przy braku centralnej kontroli, a także zmniejsza obciążenie personelu projektowego.
Jednocześnie mogą oni dostosować pewne szczegóły do swoich potrzeb. Ponieważ spersonalizowane i niestandardowe materiały są bardziej istotne, mają większą siłę oddziaływania, co zwiększa ich zwrot z inwestycji (ROI) w porównaniu z bardziej ogólnymi zasobami.
Web-to-Print daje Ci kontrolę nad Twoją marką. Tylko najnowsze kolory firmowe, logo itp. są powszechnie dostępne, więc nie musisz już zaprzątać sobie głowy używaniem starych zasobów lub szukaniem najnowszych i najlepszych zasobów zgodnych z marką. Dzięki temu Twój zespół prawny również będzie zadowolony.
Zasoby marki i materiały marketingowe - zarówno cyfrowe, jak i drukowane - działają lepiej, gdy są skonsolidowane i dostępne w jednym sklepie Web-to-Print. Jedno, bezproblemowe, łatwe w użyciu rozwiązanie z odpowiednim poziomem dostępu dla pracowników i franczyzobiorców oznacza, że nie trzeba się uczyć i nie trzeba się zastanawiać, jak znaleźć to, czego się potrzebuje. Materiały fizyczne mogą być zamawiane, zamawiane ponownie lub wymieniane w miarę potrzeb, co eliminuje konieczność przechowywania przestarzałych artykułów.
Usprawniony łańcuch dostaw zmniejsza liczbę punktów styku lub przeszkód podczas produkcji i realizacji zamówień. Skutkuje to szybszą realizacją zamówień i zatwierdzeń oraz szybszym wprowadzaniem produktów na rynek. Franczyzobiorcy i franczyzodawca mogą wreszcie działać z tej samej perspektywy, bez wąskich gardeł i przy niższych kosztach pracy.
Posiadając witrynę Web-to-Print, inwestujesz również w swoją przyszłość, a także w przyszłość swojej firmy i jej marki. W jaki sposób?
Korzystając z analityki zarządzania zasobami cyfrowymi, możesz podejmować lepsze decyzje dotyczące sposobu wykorzystania materiałów marki. Dobry system raportowania danych pomoże Ci uzyskać informacje na temat
Będziesz w stanie opracować bardziej efektywne strategie w oparciu o rzeczywiste dane dotyczące tego, jakie zasoby działają - a jakie nie - w przypadku każdego członka zespołu sprzedaży i marketingu lub lokalizacji. Mając te dane, można dostosowywać, testować lub ponownie wykorzystywać zasoby w różnych kanałach lub lokalizacjach.