Napisane przez:
Howard Fenton
Starszy konsultant ds. technologii
NAPL
W chwili, gdy to czytasz, wysyłamy nasze najnowsze badanie dotyczące usług cyfrowych. Jest to nasz drugi projekt badawczy i czwarta opublikowana biała księga na temat usług cyfrowych. W przypadku tego badania zanurzyliśmy się głębiej, aby spróbować zidentyfikować wspólne mianowniki, które posiadają liderzy.
Oprócz wymiernych danych, przeprowadziliśmy również rozmowy telefoniczne. Niektóre z bardziej interesujących odpowiedzi pojawiły się w odpowiedzi na pytanie: "Na podstawie swoich doświadczeń z usługami cyfrowymi, jakich rad udzieliłbyś komuś, kto dopiero wchodzi na rynek?".
Oto niektóre z odpowiedzi:
"Bycie drukarzem cyfrowym jest łatwe. Ale zarabianie pieniędzy w branży cyfrowej jest bardzo trudne, chyba że masz kompletny sklep i specjalizujesz się w wielu produktach. Ceny są zbyt konkurencyjne, jeśli tylko drukujesz, tniesz i składasz."
"Bądź gotowy do obsługi zadań o wartości 100 USD. Opracuj przepływ pracy, który może obsłużyć zadania o wartości 100 dolarów".
"Zatrudnij kogoś, kto wie, co robi. Szkolenie, które otrzymujesz po zakupie prasy nie jest wystarczające. Możesz wpaść w prawdziwe kłopoty, jeśli nie wiesz, co robisz".
"Możesz wykonać wiele prac VDP przy użyciu technologii low-end. Wbij się na rynek inwestując w niezbędne oprogramowanie i używaj drukarek laserowych do produkcji zmiennych elementów. Kiedy już nabierzesz pewności siebie w manipulowaniu danymi dla tych projektów, wtedy możesz zwiększać swoje możliwości w miarę wzrostu potrzeb klientów lub ukierunkowania na rynek, na który chcesz wejść."
"Stwórz system do raportowania. Raportowanie aktywności związanej z odpowiedzią na e-mail prowadzi do nowych informacji dla następnej kampanii. Musisz analizować wyniki ze swoimi klientami, a nie tylko przekazywać im je z powrotem."
"Sukces kampanii zależy od dwóch rzeczy. Po pierwsze, twojej zdolności do wydobycia odpowiednich informacji z wyprzedzeniem. Po drugie, że pozyskanie tych informacji nie będzie obraźliwe dla odbiorcy."
Te stwierdzenia są spójne z naszymi wnioskami, które obejmują:
cyfrowi liderzy zatrudniają częściej, w celu zdobycia potrzebnych im umiejętności;
liderzy automatyzują swoje procesy robocze tam, gdzie ma to sens;
cyfrowi liderzy planują podejście krok po kroku, którego efektem jest dobrze zróżnicowana propozycja wartości.
Czy zmieniłeś swój proces zatrudniania, przepływu pracy i planowania, aby dołączyć do cyfrowych liderów?
Howard Fenton jest starszym konsultantem ds. technologii w NAPL. Howie doradza drukarniom komercyjnym, zakładom produkcyjnym i producentom w zakresie zarządzania przepływem pracy, operacji, usług cyfrowych i badań klientów. Jest płatnym współpracownikiem tego bloga.