• 4 grudnia 2024

Posiadanie odpowiedniego oznakowania konferencji jest kluczowe, niezależnie od tego, czy bierzesz udział w wirtualnym wydarzeniu, czy w osobistym. Organizowanie wszystkich różnych oznakowań może być poważnym bólem głowy, jeśli nie masz odpowiedniego systemu lub nie wiesz, jakich znaków potrzebujesz wcześniej, aby wszystko było gotowe na czas. Oznaczenia konferencyjne mogą być proste i niezbędne, takie jak standardowe oznaczenia łazienek, lub bardziej kreatywne, dające szansę na rozpowszechnienie świadomości marki.

Co należy wziąć pod uwagę

Faza planowania organizacji konferencji korporacyjnej to czas na podjęcie decyzji, czego potrzebujesz, wraz z harmonogramem i budżetem. Musisz wiedzieć dokładnie, co powiedzieć swojej drukarni i dać jej wystarczająco dużo czasu na złożenie zamówienia.

Powiązane: Planowanie konferencji korporacyjnych
  • Rozmiar: Będziesz musiał powiedzieć swojej drukarni dokładnie, jaki rozmiar potrzebujesz dla każdego innego rodzaju oznakowania.
  • Materiał: Czy Twoje oznakowanie będzie używane wewnątrz lub na zewnątrz? Istnieje wiele różnych opcji dla materiału signage (rozważ konkretną grubość i wykończenie).
  • Kopia: Co twoje oznakowanie musi powiedzieć?
  • Loga sponsorów: Czy musisz mieć loga sponsorów? Upewnij się, że pytasz ich z dużym wyprzedzeniem, na wypadek gdybyś skończył z logo, które nie jest odpowiedniej wielkości lub rozdzielczości.
  • Ilość: Ile każdego znaku potrzebujesz?

Burza mózgów przed wydarzeniem

Istnieją trzy aspekty oznakowania wydarzenia: marketing (pozwalając uczestnikom wiedzieć o wydarzeniu), samo wydarzenie i wezwanie do działania po wydarzeniu. Musisz dać sobie i swojej firmie wystarczająco dużo czasu, aby zaplanować swoje oznakowanie i stworzyć harmonogram dostaw, zapewniając dodatkowy czas w przypadku jakichkolwiek błędów lub spowolnień. Jednym z najlepszych sposobów, aby utrzymać się w organizacji jest wspólny arkusz kalkulacyjny, gdzie można współpracować jako zespół i śledzić przydzielone zadania. Pomocne jest również stworzenie listy kontrolnej dotyczącej oznakowania imprezy.

Powiązane: Planuj jak profesjonalista

Przed:

Jak marketingujesz wydarzenie? Plan marketingowy określa, jakich aktywów sprzedażowych i marketingowych potrzebujesz przed rozpoczęciem wydarzenia. Jeśli jest to dobrze znane wydarzenie, które organizuje ktoś inny, możesz potrzebować tylko kilku grafik w mediach społecznościowych, ale jeśli to od ciebie zależy, czy przyciągniesz uczestników, możesz potrzebować maili, plakatów i ulotek. Czy Twoje wydarzenie będzie miało charakter osobisty, wirtualny, czy hybrydowy? Organizacja wydarzenia wirtualnego wymaga więcej zasobów cyfrowych i promocji, z wykorzystaniem grafiki i filmów do prezentacji.

Powiązane: Hosting wirtualnych wydarzeń

Podczas:

Oznakowanie podczas wydarzenia pomaga utrzymać jego organizację (a nawet może być prawnym must-have, np. znaki COVID informujące uczestników o tym, że wymagane są maski). Zastanów się, jaki jest cel każdego rodzaju oznakowania - czy jest to marketing, bezpieczeństwo uczestników, czy organizacja? Rozpoczęcie od celu oznakowania konferencji pomaga stworzyć kolejność ważności i zdecydować o układzie. Znaki bezpieczeństwa powinny być pogrubione, duże i łatwe do odczytania, podczas gdy znak marketingowy powinien pasować do logo i brandingu firmy.

Powiązane: Świeże oznakowanie COVID Signage

Po:

Po zakończeniu imprezy, co chcesz, aby uczestnicy zrobili? Oznakowanie z wyraźnym wezwaniem do działania może poprawić sprzedaż i pomóc w generowaniu leadów. Możesz wprowadzić ofertę limitowaną lub cyfrową tablicę informującą o tym, ile pieniędzy zostało zebranych w czasie rzeczywistym. Uczestnicy mogą wyjść z kuponami lub markowym towarem, aby utrzymać swoją firmę w czołówce i zachęcić ich do działania.

Podczas planowania konferencji, posiadanie odpowiedniego oznakowania jest ważne dla marketingu, organizacji podczas wydarzenia i zachęcania uczestników do podjęcia działań. Ważne jest, aby dać sobie wystarczająco dużo czasu na przygotowanie grafiki i dzieł sztuki dla oznakowania. Koordynacja oznakowania konferencji może być trudna, więc należy być gotowym na współpracę wewnętrzną i zewnętrzną (np. z partnerem drukarskim). Firma Ironmark ma ekspertów, którzy mogą pomóc na każdym etapie, od projektu, po produkcję druku, a nawet koordynację wydarzenia - więc nie bój się sięgnąć po pomoc jednego lub więcej z naszych działów ekspertów! Aby uzyskać więcej pomocy w przygotowaniach, pobierz nasz podręcznik dotyczący modułowych i przenośnych wyświetlaczy!

Top