• 6 października 2022

Nowy rok jest tuż za rogiem, a wraz z nim wszystkie możliwości i szanse, które pojawiają się wraz z rozpoczęciem 2021 roku. To doskonały czas na sformułowanie planów dotyczących nowych celów sprzedażowych, nowych celów w zakresie komunikacji i innych.

Nowy rok oznacza również nowe pomysły na broszury. Niezależnie od tego, czy drukujesz tę samą starą broszurę od miesięcy (lub lat!), czy też nie wydałeś jej od zawsze, teraz jest czas, aby dobrze przyjrzeć się temu, jak chcesz reprezentować swoją markę. Jak wiadomo, broszury są jak strony internetowe: prezentują ważne informacje o firmie w skrócie. Pod wieloma względami są lepsze niż strony internetowe - ich atrakcyjność wizualna, wrażenia dotykowe, jakość "w tej chwili" i przystępna cena sprawiają, że są bardzo skuteczne, zwłaszcza w dzisiejszym klimacie zmęczenia i zagracenia ekranu.

Siła druku

Kiedy używasz broszur jako części kompleksowej kampanii opartej na druku (lub w połączeniu z mediami cyfrowymi), możesz otoczyć klienta różnymi punktami kontaktowymi w różnym czasie - i naprawdę ożywić swój przekaz.

Powiązane: Reklama drukowana - podejście wielopłaszczyznowe

Ale nie wierz nam na słowo. Wiele badań wskazuje na broszury jako "tajną broń" w arsenale marketingowym, ponieważ coraz więcej ludzi pragnie prawdziwych doświadczeń z marką, a nie tylko obrazów widzianych przez ekran. Bentley University mówi nam, że 79% turystów lubi brać broszury do ręki, 85% ludzi, którzy czytają broszury rzeczywiście dowiaduje się o nowych firmach, a 61% ludzi kupuje produkty, gdy zobaczy je w broszurach. Broszury działają

.

Świeży wygląd na nowy początek

Najlepszą wiadomością jest to, że broszury są również łatwym i niedrogim sposobem na aktualizację wizerunku marki. Podobnie jak w przypadku każdej innej formy komunikacji, musisz od razu przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów - a atrakcyjny projekt jest sposobem, aby to zrobić. Jak więc stworzyć broszurę, która będzie się wyróżniać na tle innych (poza umieszczeniem jej na frontowym regale)? Jeśli odświeżysz swój przekaz, wykorzystując elementy projektu wymienione poniżej, możesz sprawić, że Twoja broszura będzie strzałem w dziesiątkę.

Powiązane: Wyrzucenie projektu broszury z parku

1. Nadaj jej markę

Twoja broszura jest częścią wielopunktowego planu komunikacyjnego, więc upewnij się, że Twoja marka błyszczy. Zachowaj spójność, głupku! Oznacza to trzymanie się projektu i głosu, który będzie przeskakiwał z Twojej strony internetowej, będzie odzwierciedlał etos Twoich pracowników, będzie naśladował Twoją przestrzeń handlową i będzie lądował na stronach broszury.

Po stronie projektu

upewnij się, że kolory, style czcionek i układy są zgodne ze standardami Twojej marki. Upewnij się, że pasują one do wyglądu i stylu innych materiałów. Użyj maksymalnie trzech czcionek, aby zachować czystość i upewnij się, że fotografia jest wysokiej rozdzielczości i spójna z Twoim klimatem.

Jeśli chodzi opismo,

upewnij się, że jego ton pasuje do tonu pozostałych materiałów. Niezależnie od tego, czy jest on profesjonalny i ciepły, dziwaczny i zabawny, czy też techniczny, ale przystępny, musi przemawiać do klientów w ich ulubionym języku. Zachowaj zwięzłość i atrakcyjność tekstu. Im bardziej wydestylowany przekaz, tym łatwiej będzie czytelnikowi go przyswoić i podjąć działania. Zwięzłość jest duszą dowcipu - i dobrego marketingu.

2. Rozłóż to na czynniki pierwsze

Znasz swojego klienta najlepiej. Jak oni lubią otrzymywać swoje informacje? Czy chcą dużo zdjęć i grafik rozbijających grupy tekstu? To jest zawsze mądra strategia, ponieważ ludzie są przyciągane do obrazów, a oni czytają coraz mniej te dni.

3. Dostosuj się do klienta

Podczas gdy wielu z nas nie poświęca czasu na dokładne czytanie kopii (patrz wyżej), twoje szanse na dotarcie do klienta są większe, jeśli rozbijesz tekst i użyjesz kuszących nagłówków, aby uczynić go skimmable. Stosunek około połowy tekstu i połowy grafiki jest zazwyczaj bardzo atrakcyjny dla czytelników. Aby przekazać więcej informacji, możesz odesłać czytelników do swojej strony internetowej za pomocą linku lub kodu QR.

4. Zróżnicuj grafikę

Spraw, by broszura przyciągała wzrok, używając bloków kolorystycznych do wyróżnienia tekstu. Jeśli to możliwe, użyj wykresów. Różnorodność elementów zjednoczonych przez ten sam schemat kolorów sprawi, że będzie ona bardziej profesjonalna i wiarygodna. Pamiętaj, aby zachować czystość projektu i zastosować równowagę, która opowiada historię, ale jej nie zamula.

Powiązane: Usługi projektowania graficznego w Ironmark

5. Składanie

Wierzcie lub nie, ale istnieje co najmniej piętnaście sposobów na złożenie broszury (i więcej, jeśli zamienisz ją w origami). Fałdy są określone przez zawartość, więc wiadomości i układ (wraz z budżetem) zdecyduje, czy użyjesz gatefold, Z fold, tri-fold lub roll fold. Ludzie skłaniają się ku tri-fold, ponieważ jest on znany i zapewnia dużo miejsca na tekst i grafikę. Jednak dłuższy format wiadomości może być lepiej serwowane w ośmiopanelowej rolce. Musisz również pomyśleć o tym, jak będziesz wyświetlać te broszury, aby zmieściły się w stojaku. A jeśli wysyłasz je bezpośrednio do potencjalnych klientów, broszura, która składa się do standardowego rozmiaru, jest niezbędna, aby kontrolować koszty wysyłki.

Powiązane: Usługi mailingowe firmy Ironmark

6. Poprawne wykończenie

Wygląd broszury mówi równie głośno, co jej treść. Wybierz starannie swój karton i zdecyduj, czy chcesz mieć błyszczące, matowe lub inne specjalne wykończenie. Weź pod uwagę, że grubszy materiał z błyszczącym lub matowym wykończeniem jest postrzegany jako "wyższej klasy". Na dodatek, dodanie powłok zmniejszy zarysowania i smugi, dzięki czemu materiał będzie dłużej trwały i wysokiej jakości.

7. Niech CTA będzie gwiazdą

Ostatecznie, celem broszury jest budowanie marki i generowanie leadów. Nie zapomnij więc umieścić numeru telefonu i informacji kontaktowych w łatwo dostępnym miejscu. Następnie podkreśl swoje wezwanie do działania (CTA) z krystalicznie czystym motywatorem: "Zadzwoń do nas po bezpłatną propozycję", "Znajdź sprzedawców na naszej stronie", "Uzyskaj zniżkę przy zakupie dwóch lub więcej" itp. To wszystko są sposoby, które od razu zachęcają do działania. I one działają!

Powiązane: Usługi poligraficzne firmy Ironmark

8. Zrób coś innego

Jak każda dobra reklama, świeżość i innowacyjność zwracają uwagę i podbijają wykresy sprzedaży. Jeśli możesz stworzyć kawałek, który spójnie opowiada historię i robi to w nowy sposób, tym lepiej. Nasze mózgi szukają nowości, a my pamiętamy rzeczy, które wyróżniają się i czują się inaczej. Kiedy dostarczasz unikalne doświadczenie, będziesz bardziej skłonny do wezwania klienta do działania.

Dzięki tym prostym krokom możesz stworzyć broszurę, która wprowadzi Cię w nowy rok, przynosząc nowy biznes. Nie jesteś pewien, od czego zacząć? Pozwól ekspertom od druku w Ironmark pomóc Ci okiełznać nowy dla 2022 roku!

Top