• 26 kwietnia 2024

Co się dzieje, gdy Twojej dobrze prosperującej firmie poligraficznej zagrażają wąskie gardła i spowolnienie produkcji? Dla PremCom, brytyjskiej firmy zajmującej się wielokanałowym zarządzaniem drukiem, był to bardzo realny problem. Każdego dnia firma otrzymywała blisko 1 500 zamówień Web-to-print, z których wszystkie musiały być ręcznie przetwarzane i kierowane do odpowiedniej kolejki druku. Każdy, kto miał do czynienia ze żmudnymi, nieefektywnymi procesami przepływu pracy, może poczuć ten ból. Im większa liczba ludzkich ruchów, tym więcej subiektywizmu i potencjalnych błędów wprowadzanych do równania. Te nieefektywności mogą drastycznie podnieść koszty organizacyjne. Odpowiedź na koszmary związane z przepływem pracy w firmie PremCom można zawrzeć w jednym słowie: automatyzacja. Przejście od ręcznego przetwarzania do w pełni zautomatyzowanego przepływu pracy napędzanego przez Xerox® FreeFlow® Core dało firmie PremCom możliwość przetwarzania do 3000 zamówień klientów dziennie. To usprawnienie dyrektor zarządzający Marco Poli nazywa wielkim sukcesem swojej firmy - i każdej firmy, która zdecyduje się je wdrożyć. Jak mówi Poli, "Możesz mieć najszybsze drukarki, ale musisz dostarczyć do nich zadania." I szybkie drukarki PremCom posiada - w tym cyfrową prasę Xerox® Versant® 2100. Współpracując z lokalną firmą Zerographic, resellerem Xerox Partner, oraz bezpośrednio z analitykami Xerox, PremCom był w stanie wdrożyć nowy przepływ pracy w ciągu około miesiąca - i niemal natychmiast zobaczyć rezultaty. "Analitycy Xerox byli genialni", mówi Poli. "Wspierali nas i byli zainteresowani naszym sukcesem". Wdrożenie FreeFlow® Core firmy PremCom działa bezproblemowo z portalami internetowymi dla klientów, dając ich stałym klientom prosty, bezpieczny sposób na zmianę lub aktualizację zmiennych treści w ich wstępnie zaprojektowanych dokumentach i zamawianie małych lub dużych nakładów, w zależności od ich potrzeb. Klienci doceniają możliwość szybkiej aktualizacji szablonów przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad materiałami firmowymi. Po stronie produkcji, zamówienia te płynnie przepływają do drukarni bez przerywania ich przez czasochłonne lub ręczne procesy. W rzeczywistości, jak mówi Poli, nowe możliwości umożliwiły im pozyskanie nowego klienta korporacyjnego z ponad 500 lokalizacjami w Wielkiej Brytanii.

"Wszystkie nasze procesy", powiedział Poli, "stały się o wiele bardziej wydajne dzięki FreeFlow. Jesteśmy w stanie zrobić więcej. Klienci są zdumieni technologią, którą widzą, a to pomogło nam utrzymać się na czele szybko zmieniającej się branży."

Przeczytaj więcej o niezwykłej transformacji firmy PremCom w naszej publikacji "Real Talk with PremCom".

Top