• 1 maja 2024

Napisany przez George Gibson Kierownik, Platformy Next PIJ Korporacja Xerox Miałem szczęście uczestniczyć w targach PackExpo, które odbyły się jesienią ubiegłego roku w Las Vegas. Tam, zmęczeni i szukający miejsca na odpoczynek, usiedliśmy z kolegą na jakimś meblu z tektury falistej. Okazało się, że jesteśmy na fascynującym stoisku Uniwersytetu Clemson, gdzie wykładowcy i chętni studenci naprawdę chcieli porozmawiać o najnowocześniejszych rozwiązaniach w dziedzinie projektowania opakowań. Mieli nawet demonstrację na żywo wykorzystania technik eye-trackingowych do pomiaru efektów projektowania opakowań. Od tamtej pory zwracam uwagę na to, co przyciąga mój wzrok do opakowania, zwłaszcza do jednego konkretnego opakowania w morzu podobnych opakowań (przypuszczalnie zawierających podobne towary). Słyszałem, że w środowisku supermarketu, gdzie konsumenci mają do wyboru szereg podobnych produktów, potrzebują 0,7 sekundy na podjęcie decyzji o zakupie. Jeśli nie były one hard-wired wybrać swoją markę masz dosłownie mgnienie oka, aby spowodować ich decyzję o zakupie. Bez presji, ale jak zamierzasz to zrobić? Jedną z najskuteczniejszych metod jest sprawienie, aby opakowanie było osobiście istotne dla konsumenta. Prawdopodobnie nie można mieć ich zdjęcie na każdym opakowaniu patrzą, ale można zrobić coraz większą ilość regionalizacji, sezonowe, wydarzenie lub affinity dostosowania. W Rochester, Lilac Festival i Xerox Jazz Festival są dużymi wydarzeniami, dlaczego nie stworzyć powiązania pomiędzy Twoją marką a tymi wydarzeniami. Istnieją dosłownie miliony takich możliwości, ale większość właścicieli marek pozwala im pozostać niewykorzystanymi. Dlaczego pytasz? Ponieważ do tej pory ekonomia opakowań była ekonomią masowej produkcji, a nie ekonomią masowej personalizacji. Druk cyfrowy jest na skraju przekształcenia zdolności właścicieli marek do wykorzystania opakowań w celu nawiązania kontaktu z klientami i prospektami na zupełnie nowym poziomie. Dołącz do mnie na stoisku Xerox i porozmawiajmy o tym, jak rozwiązania Xerox w zakresie druku i przepływu pracy mogą pomóc w przekształceniu zwykłych pudełek w opakowania przyciągające uwagę. Podzielmy się naszymi przemyśleniami na temat tego najbardziej ekscytującego okresu w rewolucji opakowań cyfrowych.

Top