Napisany przez Joel Basa Kierownik ds. eMarketingu Xerox Corporation Technologia. Inkjet. Przepływ pracy. Wykończenie. Prasa cyfrowa. Offset. To prawdopodobnie niektóre z tematów, które przychodzą na myśl, gdy myślisz o targach drupa 2012. A co z tymi tematami? Social Listening. LinkedIn. Twitter. Facebook. Blogi. Ta ostatnia grupa tematów cieszy się ogromnym zainteresowaniem i ma coraz większe znaczenie w branży poligraficznej. Media społecznościowe stały się integralną częścią sposobu, w jaki firmy prowadzą marketing, komunikują się, edukują i obsługują swoich klientów. Sieci społecznościowe stały się również dużym źródłem treści drukowanych dla wielu aplikacji poligraficznych, które konsumenci chcą kupować. Jak dojrzała jest Twoja praktyka mediów społecznościowych w Twojej firmie? Czy potrzebujesz pomocy, aby zacząć? Czy chcesz dalej rozwijać i poszerzać swoją praktykę? W firmie Xerox zdajemy sobie sprawę, że firmy mieszczą się w tym spektrum. Na targach drupa Xerox chciałby pomóc Ci w Twojej praktyce mediów społecznościowych. Będziemy oferować Kliniki Mediów Społecznościowych. Nasi eksperci ds. mediów społecznościowych (aka "lekarze") Joel Basa, Andy Hill i Christina Klos pomogą odpowiedzieć na pytania dotyczące mediów społecznościowych i zapewnią konsultacje 1:1 dla Twojej firmy. Zapewnimy Ci "diagnozę" i przepisać zalecenie ("lek", jeśli chcesz), aby osiągnąć swoje cele. Odejdziesz z arkuszem informacyjnym, jak również 1 z 3 zasobów mediów społecznościowych, które będą pasować do Twoich potrzeb. Zapraszamy do naszej kawiarni Social Media Café na stoisku Xerox w hali 8b. Zajęcia będą się odbywały codziennie w godzinach 10:30-11:30 i 14:00-3:30. Jeśli masz pytania, prosimy o komentarze poniżej lub tweetowanie z użyciem #xeroxdrupa. Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z Państwem na targach drupa 2012!