• 26 kwietnia 2024

Internet całkowicie zmienił sposób, w jaki kupujemy wszystko, od ubrań po wakacje. Zmienił się także sposób prowadzenia biznesu przez firmy, a branża turystyczna i podróżnicza nie różni się niczym od innych. Podróże i turystyka to jednak tylko jeden z wielu sektorów, które są coraz bardziej świadome korzyści płynących z wykorzystania marketingu bezpośredniego i druku obok mediów cyfrowych. Czym jest kampania marketingu bezpośredniego?

Marketing bezpośredni oznacza promowanie swojej firmy bezpośrednio do potencjalnych klientów za pomocą dowolnej formy mediów, takich jak ulotki, broszury, ulotki, broszury i magazyny. Jakie są korzyści z marketingu bezpośredniego? Ludzie znacznie chętniej czytają i studiują literaturę drukowaną niż informacje w Internecie. Marketing drukowany w turystyce i podróżach pozwala zobaczyć dokładnie to, co jest w ofercie, od pokoi hotelowych po lokalne atrakcje czy też piękne krajobrazy.

Zapierający dech w piersiach krajobraz wygląda niezmiernie atrakcyjniej rozłożony na stronach magazynu, niż nawet na najlepszym smartfonie lub urządzeniu mobilnym. Jak wykorzystać marketing bezpośredni w branży turystyczno-podróżniczej Jeśli jesteś w branży turystycznej, podróże i turystyka promują Twoją firmę wszędzie tam, gdzie udają się Twoi potencjalni klienci. Czy prowadzisz restaurację? Reklamuj się za pomocą ulotek w lokalnych biurach, sklepach i innych firmach, które odwiedzają podróżni. Jeśli prowadzisz restaurację typu bed and breakfast, używaj broszur i ulotek w restauracjach, barach, a nawet na stacjach benzynowych. Pomyśl o tym, gdzie osoby nowo przybyłe do miasta prawdopodobnie będą robić zakupy, jeść i odwiedzać.

Broszury dają Ci szansę na prawdziwe popisanie się pokojami i usługami, a także atrakcjami w okolicy. Jeśli Twoja restauracja lub hotel ma okno ze szczególnie dobrym widokiem, wykorzystaj to zdjęcie w marketingu bezpośrednim. Wykorzystaj ulotki, broszury i ulotki, aby powiedzieć odwiedzającym, co oferujesz i dlaczego Twój lokal jest koniecznością dla ich podróży. Jak sprzedawać turystykę Pomyśl o innych sposobach dotarcia do ludzi, którzy podróżują. Czasopisma turystyczne często zawierają ulotki, podczas gdy wiele gazet i magazynów posiada sekcje dotyczące podróży. Dodaj do nich marketing bezpośredni i na pewno dotrzesz do swoich idealnych klientów.

Możesz skontaktować się z lokalnymi wypożyczalniami samochodów i zorganizować swój marketing na ich terenie lub nawet w ich samochodach. Każdy, kto zajmuje się branżą turystyczną i podróżniczą jest potencjalnym partnerem (lub nawet klientem), więc zastanów się i bądź kreatywny. Wybierz najlepszego partnera dla swojego marketingu turystycznego i podróżniczego.

Top