• 26 kwietnia 2024

Podczas targów Graph Expo miałem okazję skonsolidować i przedyskutować kilka projektów badawczych NAPL. Chociaż technologia web-to-print jest często uważana za panaceum na wiele problemów związanych z wydajnością i rentownością, dwie ostatnie białe księgi NAPL zawierają mieszane recenzje. Pierwsze z nich zostały przedstawione w Białej Księdze z 2013 roku zatytułowanej Web-to-Print: The Promise, the Potential, and the Reality. "Na pierwszy rzut oka liczby są bardzo zachęcające, ponieważ firmy donoszą, że technologia Web-to-Print zwiększyła sprzedaż w stosunku 3 do 1, ponad dwie trzecie zgłasza, że usprawniła przepływ pracy, a prawie połowa twierdzi, że poprawiła wizerunek firmy" - mówi starszy wiceprezes NAPL i główny ekonomista Andrew Paparozzi. "Jednak pod powierzchnią kryją się poważne obawy dotyczące ograniczonej liczby klientów, którzy korzystają z technologii web-to-print, wielu klientów, którzy używają tylko kilku z oferowanych funkcji, oraz wyzwania operacyjne, takie jak integracja technologii web-to-print i systemów informacji zarządczej" - relacjonuje Paparozzi. W białej księdze NAPL z 2014 r. zatytułowanej Workflow Investment Survey; Where, Why, and How Much Companies are Investing, ponad 140 firm stwierdziło, że web-to-print był ich najbardziej opłacalną inwestycją, podczas gdy ponad 40 firm stwierdziło, że była ona najmniej opłacalna. Po podzieleniu odpowiedzi na liderów i zapóźnionych, NAPL podało, że 65% liderów stwierdziło, że web-to-print był ich najbardziej opłacalną inwestycją, w porównaniu do 18% zapóźnionych. Oczywistym pytaniem jest, co robią nasi liderzy, a czego nie robią pozostający w tyle. W artykule, który ukaże się w listopadowym wydaniu In-plant Graphics Magazine, przedstawiono sześć możliwych powodów:

    Liderzy budują lepsze rozwiązania. Kierownictwo jest szybsze w znajdowaniu i pokonywaniu problemów. Liderzy inwestują więcej w krytyczne technologie automatyzacji oprogramowania. Liderzy lepiej zatrudniają i szkolą pracowników. Liderzy lepiej motywują klientów do korzystania z ich rozwiązań. Liderzy są lepsi w pokonywaniu problemów związanych z implementacją i integracją.

Co o tym sądzisz? Czy uważasz, że Twoje rozwiązanie web-to-print odniosło sukces czy porażkę? Jeśli odnosisz sukcesy, czy zgodziłbyś się z którymś z powodów opisanych powyżej? Jeśli uważasz się za nieudanego, czy mógłbyś wskazać na coś wymienionego powyżej jako coś, czego brakowało w Twoim wdrożeniu? - Howie Fenton jest zastępcą dyrektora ds. doradztwa operacyjnego w firmie InfoTrends. Przez 25 lat pracował z zakładami produkcyjnymi i drukarniami komercyjnymi w zakresie: analizy porównawczej wyników operacyjnych i finansowych, zaleceń dotyczących zwiększenia wydajności/ograniczenia kosztów oraz strategii zwiększania wartości.Aby wysłać e-mail, kliknij tutaj.

Top