• 6 grudnia 2022

Patrzenie w przyszłość i planowanie na przyszłość jest kluczową funkcją dla każdego przedsiębiorstwa. Przez chwilę spróbuj wyobrazić sobie rok 2021. Badania sugerują, że do tego czasu 80% światowej populacji będzie użytkownikami smartfonów. Wystarczy jedno dotknięcie palcem, aby uzyskać dostęp do mediów cyfrowych w dowolnym miejscu i czasie. Dla dostawców usług druku może to być przerażająca myśl. Czy druk odejdzie do lamusa? W rzeczywistości jest wręcz przeciwnie. Podczas gdy niektórzy widzą przeszkody, najbardziej skuteczni dostawcy usług druku dostrzegają możliwości. Możliwości te polegają na zintegrowaniu komunikacji mobilnej z istniejącymi usługami druku. Efekt końcowy? Stajemy się dostawcą kompleksowych usług komunikacyjnych.

Argumenty przemawiające za modelem print-plus

Na szczęście, jeśli myślisz o rozwinięciu swojego modelu biznesowego poza druk, jesteś w dobrym towarzystwie. W badaniu przeprowadzonym wśród drukarni w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych, 73% ankietowanych rozszerzyło swoją działalność o usługi marketingowe, jest w trakcie tego procesu lub ma bliskie plany jego rozpoczęcia. Okazało się, że jest to opłacalna inicjatywa. InfoTrends wykazało, że dostawcy usług poligraficznych o najwyższym poziomie rocznego wzrostu czerpią największą część swoich przychodów z usług o wartości dodanej (niedrukowych). Uwaga redaktora: Dołącz do nas na luźnym Google+ Hangout 22 listopada o 10 rano EST, gdzie dyskutujemy o tym, jak możesz rozszerzyć swoją ofertę usług o publikacje cyfrowe. Sprawdź to już dziś!

Pokonywanie tradycyjnych przeszkód

Możemy się więc zgodzić, że Twoi klienci szukają doświadczeń wykraczających poza druk. Możemy się również zgodzić, że wprowadzenie tych usług jest ogromną inicjatywą dla drukarni takich jak Twoja. Ale kiedy guma spotyka się z drogą, kluczowe wyzwania mogą okazać się nie do pokonania. Publikowanie w dzisiejszych kanałach cyfrowych (tablety, telefony, przeglądarki internetowe) tradycyjnie wymaga dostosowania i optymalizacji treści dla każdego konkretnego formatu. Jeśli nie posiadasz specjalistycznej wiedzy technicznej na miejscu i na liście płac, jest to zwykle powód do zmartwień. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby istniało proste rozwiązanie pozwalające na obsługę Twoich klientów poprzez bezproblemowe dostarczanie treści zoptymalizowanych dla wielu kanałów? Co więcej, co by się stało, gdybyś mógł to zrobić bez odchodzenia od przepływu pracy, który już masz wdrożony dla swoich zadań drukowania? Chcielibyśmy przedstawić Ci Xerox FreeFlow Digital Publisher.

Jak to działa?

Dla Ciebie, nie może być nic prostszego. Podobnie jak dzisiaj, klienci będą przesyłać do Ciebie pliki PDF gotowe do druku. Ale dodatkowo, poprosisz ich o niezbędne zasoby multimedialne, które sprawią, że ich cyfrowe wydanie naprawdę ożyje. Mogą to być filmy, pliki audio, hiperłącza, mapy, pokazy slajdów i wiele innych. FreeFlow Digital Publisher zrobi resztę. W jednym cyklu roboczym, Twoje zadania drukowania zostaną odpowiednio zoptymalizowane dzięki wstępnemu przelotowi, impozycji i znacznikom kadrowania. W tym samym czasie, produkcja Twoich wersji elektronicznych zostanie zautomatyzowana, zmieniając przestrzeń kolorów z CMYK na RGB, obniżając jakość obrazu i tworząc do 7 iteracji do wykorzystania na różnych platformach (iPhone, iPad, telefon z Androidem, tablet z Androidem, Amazon Kindle Fire, PC i Mac).

Którzy z moich klientów są najlepszymi kandydatami do publikacji cyfrowych?

Niemal każda praca, którą tradycyjnie drukujesz, może zostać przekształcona i zoptymalizowana pod kątem dostarczania jej za pośrednictwem mediów cyfrowych. Pomyśl o biuletynach, publikacjach, materiałach dotyczących relacji z absolwentami, sklepach internetowych i wielu innych. Przykładowo, jednym z rosnących rynków, który może odnieść korzyści z elektronicznej prezentacji dokumentów są klienci z sektora edukacyjnego. Kliknij powyżej, aby obejrzeć SlideShare! Badania przeprowadzone przez McGraw-Hill wykazały, że 81% studentów używa dziś urządzeń mobilnych do nauki. Uzupełnienie materiałów w formie papierowej mobilnymi pakietami kursów (zawierającymi fragmenty książek, klipy wideo, pliki dźwiękowe, diagramy i inne materiały) może pomóc wspierać programy nauczania i stanowi ogromną szansę dla Państwa klientów.

Co sprawia, że FreeFlow Digital Publisher jest inny?

Podczas gdy niektóre programy do ePublikacji są skomplikowane w użyciu i wymagają wewnętrznego zespołu projektantów graficznych i zasobów IT, FreeFlow Digital Publisher jest czymś zupełnie przeciwnym. Wykorzystuje on intuicyjny interfejs projektowy, który jest łatwy w użyciu, pozwalając na rozszerzenie możliwości bez inwestowania w zasoby techniczne. Wszystko czego potrzebujesz to operator pre-press, aby uruchomić to rozwiązanie! A dzięki konfiguracji opartej na chmurze jest to również bardzo osiągalne. Teraz możesz uruchomić swój przepływ pracy szybko i bez wstępnych inwestycji w sprzęt serwerowy.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeszcze nigdy nie było tak łatwo wyróżnić swoją firmę, pozycjonować się jako myślący przyszłościowo partner i podjąć się cyfrowej pracy, która w przeciwnym razie byłaby wykonywana gdzie indziej. Dołącz do nas na niezobowiązującym spotkaniu Google+ Hangout 22 listopada o 10 rano EST, podczas którego omówimy to potężne rozwiązanie. Zarejestruj się już dziś!

Top